SEMUA LELAKI LONELY SOLDIER BOY

Sunday, April 10, 2011

cerita liyana fizi dan aku

korang kenal liyana fizi???
ala yang cun tu
ala yang cantik sangat sangat tu
ala yang comel tu
ala yang suara sedap tu
ala yang pandai main gitar tu
ala yang awek aku tu 
hahaha
banyak lak ai aku punya ala
tapi apa yang aku cakap kat atas tu semua ada dekat liyana fizi (tapi yang ala dia awek aku tu serius menipu dowh )
inilah gambar liyana fizi ni kalau korang nak tgok
tuddia liaya fizi , bapak cantik cute and euwwhhh i m in LOVE with her 
hahahaha
kalau dia nak la aku rela jadi laki dia tapi yang pasti dia takkan nak 
hahahah
ok stop dengan kecantikan kecomelan dan kecutean dia
memang dia cantik tapi aku rasa yang lebih cantik adalah musik dia 
wa suke bhai lagu lagu dia even sekarang Band Estrella dah tak da tapi dia gerak solo (dia gerak solo bukannya dia sedang solo)
suara dia memang sedap dan musik yang dia bawak mmg relax bhai 
dan kalau kita ckp pasal Estrella atau Liyana Fizi ni mesti korang akan teringat lagu Stay 
relak dowh lagu tu n kena lah dengan jiwa cute aku ni (hahaha banyak la ko punya cute)
dan semalam aku ada dengar lagu dia dekat XFM tapi tajuk tak berapa nak ingat Fantastic trip or Fantastic Adventure macam itu lah 
tapi memang best lagu lagu dia (mungkin sebab suara dia cute kot)
aku tak ada apa apa kenangan terindah dengan dia tapi dengan lagu dia ada kot
haha
dan dia ni bagi aku artis wanita indie yang paling best bhai (bukan nak kata Yuna , Ana Raffali,Fynn Jamal and others tak bagus , tapi aku cuma prefer Liyana Fizi ) 
rasanya itu sajolah yang aku nak kata di sini
takdo lain dah eh 
hahahah

*aku pernah tengok liyana fizi ngan esterlla kat RTW berapa ntah aku lupa dan dia mmg cute

No comments:

Post a Comment