SEMUA LELAKI LONELY SOLDIER BOY

Wednesday, April 13, 2011

cerita aku dan Couple

couple is always better than one
semua perkara akan menjadi lebih baik jika kita berdua
berdua kan adalah lebih baik
begitu jugak la ngan couple adalah lebih seronok dari sendiri
perghhh ayat bapak jiwang
mesti korang ingat aku nak cerita pasal couple kan???
memang aku nak cerita pasal couple pun tapi bukan couple yang korang fikirkan
aku nak cakap pasal BAND COUPLE
jap noh nak tunjuk gambaq sat





inilah band yang aku maksudkan
macam mana aku boleh terpikat dengan band ni ????
semuanya sebab lagu yang pertama aku dengar dari band ini adalah lagu  "Takkan Pernah Melupakan Mu"
(klo nak dengar klik la dekat sini )
sedih bhai lagu ni pasal lelaki yang kena reject tapi dia x  dapat nak lupakan awek tu
samalah macam keadaan aku waktu tu (kena reject bhai zaman zaman sekolah dulu hahaah)
lagu lagu dari band ni agak unik sebab suara vokalis dia tak sedap tapi cara dia sampaikan lagu ini jadikan aku tak kesah pun pasal suara dia(seyes suara dia tak sedap)
relak jer cara dia sampaikan lagu dan musik yang depa sampaikan memang relak dan boleh ringankan kepala
dan depa memang ada kelainan dan mungkin musik yang santai dan suara yang tak berapa nak sedap itu bila digabungkan boleh jadi x faktor untuk band ni 
dan sebab itulah aku minat untuk terus mendengar lagu lagu mereka
lagi satu lagu diorang yang aku rasa agak femes adalah "Tentang Kita" (Kami The Series)
dan kalau korang nak kenal band ni try la lawat facebook couple
rasanya ini saja lah benda yang aku nak merapu malam ni '
sat sat
kat bawah ni aku ada sertakan link youtube lagu couple
Say Hi
now that i can see
tentang kita

*tau couple aku ckp suara depa tak sedap marah kang kat aku

No comments:

Post a Comment