SEMUA LELAKI LONELY SOLDIER BOY

Tuesday, April 12, 2011

boleh ker bhai???

suma orang nak berubah
nak menjadi lebih daripada apa yang aka skang
samalah macam akau
aku nak berubah dan tentulah perubahan yang aku nak itu kearah kebaikan
takkan nak jadi makin teruk kot
aku yang sekarang ni pun dah memang teruk
kalau jadi lagi teruk aku memang tak boleh nak bayangkan alah macam mana kesudahannya hidup akau karang
tapi seyes beb memang susah nak berubah (berubah jadi baik la jadi jahat sonang jo)
ntah la aku pun tak tau sampai bila aku akan ikut jalan yang dah mula bengkang bengkok ni
dulu jalan aku agak lurus la tapi sekarang agak  urrrrmmmmm
malas la den nak kata
hampa pikiaq sendiri la noh
hahahah
tapi walau macam mana pun keadaan aku sekarang niat berubah memang aku dah tanam lama dah dalam diri ini
cuma tak baja lagi jer dengan usaha
tapi mungkin satu mas akan di baja gak
tapi boleh ker bhai????

No comments:

Post a Comment