SEMUA LELAKI LONELY SOLDIER BOY

Monday, May 23, 2011

BILA SENDIRI

asalamualaikum
lama dah rasanyer tak nulis kat sini
exam punya pasal lah
tapi sekarang exam aku pun tinggal satu papaer jer
jadi leh r buang masa dekat ruangan kecil hati aku ni
keadaan sekarang dekat DPP SME bank ni sunyi
ramai woo bebudak balik umah dah
yang ade exam mcm aku ni tggu dulu r
jgn nak mengada ngada balik
dan kebanyakan sisa sisa masa yg ada ni aku habiskan dengan sendiri
yer la kan
kata lonely soldier boy , kena sendirilah
tapi dalam aku sendiri ni aku sempat listkan apa perkara yang aku selalu buat bila aku sendiri
dah jadi macam habit aku dah , tiap kali aku sendir atau sunyi mesti aku buat benda ni
PERTAMA
(berangan )
hahaha aku memang kuat berangan weyh , nampak macam tak betul pun ada rasanya bila berangan ni
yer la dalam dunia angan angan semua yang tak nyata boleh jadi nyata
apa yang aku angankan ??? mcm2 weyh benda yang aku berangan
salah satunya aku berangan ada company sendiri , aku jadi boss yang prihatin hahaha
niaga apa pun aku tak kesah r yang penting company tu aku pyer dan aku yg berwatak boss
benda no dua yang aku berangan ialah nak ada anak
aku kalau waktu waktu senggang ni selalu berangan nak ada anak (kawen belakang kiro lah )
sorang pompuan sorang lelaki (2 orang ckuplah tak nak bebanyak (penat kang nak jaga , sian plak kang dekat bini aku )
dan angan angan aku yang last ialah aku travel satu dunia kalau boleh r
aku nak pegi semua tempat yang ada dalam dunia ni
kool kot kalau jadi traveller
KEDUA
(mengimbau kenangan)
semua orang ada kenangan kan
aku ni pun byk kenangan tapi rasanya banyak yg tak best hahaha
satu kenagan yang aku selalu teringat bila kau sorang ni mestilah kenangan dengan kengkawan betul dak???
dengan Kelab Bodoh Sedunia (setan la siyal bebudaknyer, nganjing jer kuat )
aku mmg selalu la ingat dekat member baik aku ,Amad ngan Shaffi(tapi aku bukan gay ok)
hahaha tak der diorang aku rasa aku bukan mcm aku sekarng
lepas tu kengkawan sekolah , bebudak kelas aku ramai lagi r
dekat bebudak matrik pun aku selalu tringat jugak sebab rasanya byk weyh kenangan aku ngan depa
dengan Family A3T1, blok AlRazi yang hensem tu dan memacam lagi r
yer la en bende seronok mestilah nak dikenang , dekat sini pun bukannya seronoks sangat
dan last sekali benda yang aku selalu kenang bila sunyi ni dia lah
aku nak cerita panjang pun malas sebab kenangan sedih bro

rasanya itu jer la kot benda yang aku buat bila aku dok diam , baring baring atas katil , tak tau nak buat apa dan sunyi
hahaha
kekadang gelak tapi kekadang nak nagis pun ada bila sendiri ni
tapi takdahal lah weyh
lelaki kan mestilah berani hidup sendiri tapi korang try lah buat benda ni ok la mcm drama melayu pun ada rasanya

No comments:

Post a Comment